Pasangan Kekasih M4ti G4ntung Diri Kerana Cinta Tidak Direstui Orang Tua

Sepasang kekasih mengantung diri akibat cinta tidak direstui orang tua, pengakhiran kisah cinta yang cukup mengerikan ..


kisah cinta terlarang sering kita dengar dengan pelbagai penghujung cerita yang pelbagai macam, kisah cinta kedua pasangan ini berakhir dengan amat memilukan, dimana kedua-dua pasangan ini ditemui mati gantung diri.

kejadian yang dikatakan berlaku di samarinda.Kalimantan Timur. Mayat pasangan ini ditemui tergantung pada sebatang pokok dipercayai akibat cinta terhalang dari kedua belah pihak keluarga mereka yang menolak cinta mereka.

mayat lelaki bernama Yudi Aziz dan wanita bernama Nurhayati nekad menggantung diri mereka pada sebatang pokok di kawasan Lao Hui Kelurahan Harapan Baru, Samarinda Seberang.

Sebelas jam setelah jasad sejoli Yudi Aziz (25) dan Nurhayati (20) dijumpai tergantung, keduanya dikebumikan pada Selasa (24/3) petang. Hanya, sejumlah kejanggalan masih tersisa.

Ketika ditemui, Yudi setengah memeluk Nur yang ada di depannya. Keadaan kedua jenazah ternyata berbeza sehingga menimbulkan dugaan mereka tidak meninggal dalam masa yang sama. Jasad Nur selepas tiga hari meninggalkan rumah, sudah reput dan mengembung, dibandingan dengan mayat yudi yang masih lebih elok.
Wira, kakak kandung Nur, mengaku sempat mempunyai firasat. Desas-desus bahawa Nur dibunuh terucap dari mulutnya. Kecurigaan itu muncul lantaran mesej ringkas yang dihantar melalui telefon bimbit Yudi berisikan permohonan bertemu dengan sang adik untuk terakhir kali.

sebelum kejadian Yudi menulis mesej di laman Facebook miliknya. Dia menuding, seseorang telah mengkhianatinya kerana telah menjalin hubungan dengan lelaki lain. Diduga, Yudi tidak mahu kekasihnya hidup bersama orang lain.

Siasatan yang dilakukan Kapolsekta Samarinda Seberang Kompol Hari Widodo memastikan keduanya mati akibat bunuh diri, yang didakwa dilakukan Sabtu malam.
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Pasangan Kekasih M4ti G4ntung Diri Kerana Cinta Tidak Direstui Orang Tua